مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-21اجتماعي

نخستین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر  پل دختر به مناطق عملیاتی جنوب


رییس بسیج سازندگی سپاه ناحیه پل دخترگفت:  220 دانش آموزدختر از این شهرستان در نخستین اعزام کاروان راهیان نور در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

- ابراهیم کرمی روز شنبه درحاشیه اعزام کاروان راهیان نور در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر، اظهارکرد: 220 دانش آموز دختر در مقطع متوسطه دوم  از شهر پل دختر در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که از این تعداد یک دستگاه اتوبوس مربوط دانش آموزان معمولان می باشد.

وی افزود :در این اردوی سه روزه که از یکم تا سوم بهمن ماه جاری می باشد دانش آموزان به همراه 15 نفر عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه ، دهلاویه و 2 کوهه بازدید و از نزدیک با مناطق جنگی و با فرهنگ ایثار، شهادت و جان فشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

رییس بسیج سازندگی سپاه ناحیه پل دختر گفت: در اسفندماه سال جاری اعزام دانش آموزان پسر از شهرستان پل دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام خواهدشد.

وی افزود: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور علاوه بر هدف انتقال فرهنگ ایثارو شهادت درراستای برگزاری یادواره 336 شهید پل دخترو کنگره6544 شهید لرستان است.

کرمی افزود: اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب یکی از روش های موثر جهادتبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر  پل دختر به مناطق عملیاتی جنوب

نخستین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر  پل دختر به مناطق عملیاتی جنوب